Elaine (5)

31.8.10






















potlood
65 x 50 cm



edit post

5 Reply to "Elaine"

MJC *-* on 1 september 2010 om 00:08

Mooie schets!

Even een vraag. Waar zijn deze modelteken bijeenkomsten?
Ik wil graag eens in de 2 weken modeltekenen.
Les erbij is niet nodig..is er een vrije inloop?
Wat is het adres?
En de prijzen?

 

Leo van der Meer on 1 september 2010 om 14:09

Bedankt voor je reactie.

Onze vereniging tekent in de Dorpsstraat in Zoetermeer. We hebben geen inloopsessies maar je betaalt € 125 voor 15 sessies, die wekelijks plaatsvinden (muv schoolvakanties).

(trouwens: mooie muren, lekker groot!)

 

MJC *-* on 8 september 2010 om 19:07

Bedankt voor de info. Ik had ook op deze website gekeken. http://www.kunstenaarsinzoetermeer.nl/index2.php?artist=44&language=1

Het lijkt me heel tof.
Ben alleen zo erg druk de komende weken dat het nog niet zal lukken. Maar ik ga er zeker werk van maken zodra er meer tijd is!

 

MJC *-* on 8 september 2010 om 19:12

Leo,

Ik zie trouwens bij uw account 2 blogspots staan. Als u die ene wilt verwijderen (ik neem het aan, omdat daar test staat!) moet u bij:
nieuw bericht klikken op "instellingen"
Dan helemaal bovenaan bloghulpprogramma's.
Klik dan blog "verwijderen"

 

Leo van der Meer on 10 september 2010 om 09:46

Marjolein,
U bent tzt welkom, stuur dan een mailtje naar het mailadres in de rechterkolom.

(Ik wilde het extra blog nog niet verwijderen om daar vormgeving te testen. Ik heb hem, om verwarring te voorkomen wel even anders genoemd nu: testlab)